недеља, 5. јун 2016.

Velike stepenice

Restoran "Velike stepenice". Pogled na Dunav. Nekada bio jedan od mojih najdražih restorana, a onda se sve preokrenulo. Pa da krenem otpočetka. 

Sam prostor bih mogla da okarakterišem kao simpatičan. Malo zapušten, vidi se da dugo niko nije ulagao u njega. Da nema terasu sa pogledom na Dunav i savršenu lokaciju u ulici Velike stepenice, mislim da bi odavno propao. Drveni stolovi, drvene stolice, tu i tamo neki ukras, koji je toliko neupadljiv da nisam ni zapamtila šta je predstavljao. Pun prašine, sa flekama na podmetačima za hranu samo je dodatno budio u meni sumnju na to u kakvom im je stanju onda tek kuhinja. Konobar totalno nezaiteresovan, kao da je tu zato što eto mora da bude. Nikakva prisnost niti prijatna komunikacija. Meni je zanimljiv.. internacionalnog karaktera, paste, pizze, roštilj, imaju čak i kinesku hranu (mislim da je to ipak malo previše mešanja kuhinja). Kokteli, vino, pivo, kolači, sve što vam padne na pamet možete da nađete u meniju. Naručujem pastu sa morskim plodovima. Moram da napomenem da je ovo restoran u kom sam jela naaajbolju pastu sa morskim plodovima, i zato sam mu se iznova vraćala bez obzira na prašnjave podmetače. Ali, ovaj put je bio ujedno i moj poslednji dolazak u ovaj restoran. Pasta koju sam nekada jela ovde i koju sam svima preporučivala nije bila ni izbliza kao pre. Umesto sočne paste sa paradajz sosom, predivnim izborom morskih plodova, i povrćem, dobila sam pastu sa malo maslinovog ulja i najjevtinijom verzijom morskih plodova kupljenih u maxiju. Da li je potrebno da naglašavama koliko sam bila razočarana.. Kao prvo nije mi jasno kako neki restoran može da promeni tako drastično recept za neko jelo. U meniju i dalje piše kako je pasta sa pelatom.. U mojoj nije bilo ni p od pelata. Pritom da zlo bude veće u pastu su mi ubacili i svež paradajz iseckan na kockice, ne znam koji efekat je taj paradajz trebalo da da.. Žao mi je što nisam slikala tu pastu, ali bila sam u prevelikom šoku.

Velike stepenice - pogled sa terase

Odnos cena kvalitet i više nego bezobrazan. Da ne bude da sam ceo post posvetila pasti, primera radi cena Erdinger piva je 395 rsd. Isti taj Erdinger u centru grada u najzvučnijim pabovima popićete za 295 rsd. Tako da cene pića su iznad proseka.

Što se tiče celokupne atmosfere u restoranu, za nju je zadužen bend koji je isto kao i hrana nazadovao. Ovaj restoran mi se i svideo zbog tog nekog latino fazona kada je muzika u pitanju, međutim sada kada sam bila i to je promenilo. Bend je ostao isti, ali od latino muzike ni traga ni glasa. Zamenio ju je komercijalni pop.

Zaključak - od restorana koji sam sa velikom radošću svima preporučivala spao je na restoran u koji više nikada ne bih kročila. Pogled na reku naći ću već negde drugde.

Voli vas vaša Gastro policija!!


_____________________________________________________________________________________________



Restaurant "Velike stepenice". View of the Danube. Used to be one of my favorite restaurants, and then everything changed. So to go from the start.

The space itself could be characterized as likeable. A little rusty, you can see that for long no one has invested in it. If there weren’t a terrace overlooking the Danube and the perfect location at the Velike stepenice Street, I think this restaurant would have been closed long ago. Wooden tables, wooden chairs, here and there some decoration, which is so unobtrusive that I did not remember what he represented. Full of dust, with stains on the food mats only further aroused suspicion in me as I wondered in what condition the kitchen is. The waiter totally disinterested as if he was there just because that's where he has to be. No intimacy nor pleasant communication. The menu is interesting .. of international character, pasta, pizza, barbecue, even Chinese food (I think that's a bit too much of fusion cuisine). Cocktails, wine, beer, cakes, everything you can think of can be found in the menu. I order pasta with seafood. I have to mention that this is a restaurant where I ate the best pasta with seafood, so I came back again and again, regardless of dusty coasters. But this time this was also my last visit to this restaurant. Pasta dish I've used to eat here, and which I recommended to everyone, wasn’t nearly as before. Instead juicy pasta with tomato sauce, a magnificent selection of seafood, and vegetables, I got pasta with a little olive oil and the cheapest version of the seafood purchased in a local grocery shop. Is it necessary to point out how much I was disappointed .. First of all,I do not understand how a restaurant can change a dish recipe so drastically. In the menu it still stands that this pasta comes with tomato sauce .. in mine there was none. Even worse, they put some diced fresh tomatoes in this pasta, I do not know what the point of this tomato should be .. I'm still sorry I did not take a photo of this pasta dish, but I was too shocked.

Velike stepenice – terrace view

The price- quality ratio is more than rude. Not to be that I dedicated my whole post to pasta, for example the price of Erdinger beer is 395 rsd. The same beer in the most known downtown pubs you can drink for 295 rsd. So drink prices are above average.

As for the overall atmosphere in the restaurant, a band  is responsible for that, and like the food, the band itself deteriorated. This restaurant I liked because of that Latino mood when it comes to music, but that day that itself has changed. The band has remained the same, but no sign from the Latin music. It was replaced by a commercial pop.

Conclusion - from the restaurant which i recommended to all with great joy, it went to a restaurant I’d never set foot in again. View of the river I’ll find elsewhere.

Love, Gastro police !!



Нема коментара:

Постави коментар